Utstilling i Fossehuset Det som stig fram
Eg maler ikkje det eg ser, eg maler det som kjem fram. Det er det intuitive som er drivkrafta. Bildene får finne sin egen vei. Eg starter alltid med fargene og formene. Det kan bli noko gjenkjennbart, men også abstraksjon av kjente objekter og natur.







